czwartek, 28 lipca 2016

Nowy Design Team/New Design Team

Z ogromną przyjemnością przedstawiamy nasze nowe DT :)  
We are happy to announce our New DT Members :)

DT Kartkowe/Card Design Team
DT LO/artjournal

 


Mam na imię Hania, w craftowym świecie jestem znana jako Karmazynowy Kamyk. Dawno, dawno temu trochę rysowałam, nie tak dawno temu robiłam biżuterię, a scrapbooking jest moją pasją już od jakiś 6 lat, kompletnie inną niż moja codzienna nudna praca biurowa. Wszystko zaczęło się od… zamówienia u pewnej scraperki albumu na ślub brata… Kiedy dostałam go w swoje ręce, pomyślałam, że ja też tak chcę. Ciągle jeszcze się uczę, ciągle się zmieniam, chyba nadal nie mam własnego stylu, ale uwielbiam to co robię niezależnie od tego czy mi wychodzi czy też nie. Przez ten czas powstało już wiele prac, głównie kartek, eksplodujących pudełek, trochę notesów i albumów, kilka LO’sów i ramek. Moja córeczka Paulinka na szczęście podziela moje zainteresowania i „bawimy” się razem tak często jak to tylko jest możliwe. To chwile tylko dla mamy i córki.




Swoim papierowym hobby zajmuję się od ponad 3 lat. Początkowo nawet nie sądziłam, że mnie 
to tak pochłonie. A wsiąkłam bez reszty. Kolorowy świat papierów pozwala mi zrelaksować się po ciężkim dniu pracy, rozjaśnia pochmurne dni,
jest świetną terapią antystresową :) 
Głownie robię kartki na różne okazje jak i bez okazji, exploding boxy, 
 przeróżne notesy i przepiśniki. Ostatnio coraz bliższe memu sercu są albumy i prace mediowe.
Uwielbiam kolory i  kontrasty. Często zdarza mi się łączyć "nietypowe" wzory lub sięgać po kolory "nieodpowiednie" na daną okazję ;)
Lubię prace wielowarstwowe, z mnóstwem dodatków ... na bogato ;) coraz częściej z własnoręcznie robionymi kwiatami. 
Mam słabość do prac w kolorze ..... fioletowym. 
Poza papierem swój wolny czas dzielę pomiędzy ogród i góry.
Moje papierowe twory możecie znaleźć tutaj:  blog: http://cardmakinghobby.blogspot.com/ 



Mam na imię Renata. W blogowym świecie posługuję się nickiem Karteluszki Reni, pod taką też nazwą od trzech lat prowadzę bloga. Na co dzień jestem mamą dwóch urwisów i nauczycielką najpiękniejszego z przedmiotów – matematyki.
Tworzę w wolnym czasie, bardziej dla siebie, rodziny, przyjaciół i swoich uczniów, z którymi prowadzę zajęcia techniczne.
Moje prace to przeważnie kartki, pudełka, ale też niekiedy albumy, notesy itp. Od niedawna małymi kroczkami zaprzyjaźniam się z mediami. Lubię tworzyć kwiaty do swoich prac zarówno z papieru jak i foamiranu.



 Moja przygoda z LO zaczęła się chyba na warsztatach u Karoli Witczak.  Było to  wieki temu :)  ( marzec 2014) Od tamtej pory dość często robię scrapy na papierze lub na blejtramie. 
Po udziale  w kilku warsztatach typowo mixed mediowych u Aidy i Piekielnej Owcy   , pokochałam chlapanie chlapaczami, psikanie mgiełkami oraz zabawę farbkami , kolorami .  Sprawia mi to ogromną radość.   
Jak każdy "scrapoholik" zaczynałam od robienia scrapów wg mapek.  Jest to bardzo łatwy sposób sprawdzenia się w tym temacie .  Jest mi ogromnie miło ,iż mam zaszczyt dołączyć do grona tak utalentowanych osób w The Scrappy Sketches .  




Mam na imię Agnieszka, a w świecie wirtualnym posługuję się nickiem agnieszkapasjonata.
Swoją przygodę twórczą rozpoczęłam od kartek, później doszły pudełka, a teraz także próbuję swoich sił w mediowaniu.
Styl moich prac jest bardzo różnorodny, choć najbliższe są mi prace warstwowe, kwiatowe, poszarpane... trochę shabby chic, trochę vintage. W moich pracach często pojawiają się ukochane tekturki :)
Często tworzę prace wg mapek, dlatego jest mi niezmiernie miło dołączyć do grona The Scrappy Sketches.
Mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować :)




Mam na imię Magdalena, w wirtualnym świecie – Tilia. Scrapbookingiem zajmuję się od 2013 roku, ale od kiedy pamiętam, zawsze coś tworzyłam: haft krzyżykowy, tildy, biżuterię, decoupage. Pewnego dnia odkryłam forum Scrappassion i wsiąkłam na dobre. Robię głównie scrapy i kartki. Nie mam jakiegoś konkretnego stylu, ale jestem uzależniona od kwiatów, choć nie mam cierpliwości, by je samodzielnie tworzyć. Lubię też poeksperymentować z mediami i wciąż powiększam swój warsztat.





Nazywam się Agnieszka ale w świecie scrapbookingowym tworzę pod nickiem Crafty by AgnieszkaBe. Od 10 lat mieszkam w Irlandii z mężem i dwójką naszych wspaniałych dzieciaków. Moja przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się gdy kupiłam pierwsze nożyczki, samoprzylepne perełki i program do tworzenia kartek okolicznościowych. Dzisiaj po 8 latach mój dobytek rozrósł się do niewyobrażalnych rozmiarów a ja bez tworzenia nie moge już żyć. Mam nadzieję, że moje prace będą dla Was inspiracją i kopniakiem do spróbowania sił również w scrapach.


Ze starej ekipy zostały ETI, Goga, OBiels02, Bluebell Chandlery, mina juverel, Linka, Monika i ja, Srebrnolistka :)
Zapraszamy do wsółnej zabawy z mapkami - już wkrótce - kolejna mapka, wyzwani LO :)
Zapraszamy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz