środa, 7 grudnia 2022

Wyzwanie grudniowe - Blanka

 Jak tam Wasze przygotowania do Świąt? Działacie już coś? Ja powoli kończę z kartkami świątecznymi, zostało mi jeszcze tylko do sklejenia dla przyjaciół i znajomych. Reszta spraw jeszcze do ogarnięcia, ale nie spinam się w temacie przygotowań, więc luz :) 

Ponieważ należę do osób wysyłających kartki na święta, więc i moja inspiracja jest świąteczna. Wykorzystałam bardzo lubianą przeze mnie kolekcję Festive cats od AltairArt. Kwiaty wycięłam wykrojnikiem z metalicznego papieru wizytówkowego i nie formowałam ich za bardzo, dzięki czemu kartka spokojnie zmieści się do koperty i przetrwa wysyłkę :) Dodałam też trochę złotego błysku w postaci złotych śnieżynek i chlapań złotą farbką.

Czekamy na Wasze prace do naszej mapki. Wszystkie informacje znajdziecie TUTAJ.


Trzymajcie się ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz