poniedziałek, 5 września 2016

Gościnna Projektantka/Guest Designer: eMKa

Dzisiaj mamy zaszczyt, gościć na naszym blogu,
zwyciężczynię naszego wyzwania z mapką kartkową.

Today we have a honor to host at our blog 
the winner of our challenge with a card sketch.


eMKa przygotowała dla nas przepiękną kartkę do aktualnej mapki wyzwania kartkowego, 
na które serdecznie zapraszamy! 

eMKa has prepared for us the beautiful card to the sketch of the curent card challenge.
You're welcome!!




Na imię mi Magda, w świecie blogowym, jestem znana jako "eMKa". Bloga (http://cudenkowo-madeleine.blogspot.com/), założyłam 6 lat temu. Po różnych perypetiach, moje serce skradły zabawy z papierem, głównie - tworzenie ręcznie robionych kartek, choć znajdzie się też kilka albumów, pudełek, pudełeczek... To właśnie w tym czuję się coraz pewniej, choć oczywiście ciągle się uczę i poznaję nowe techniki, udoskonalając tym samym swoje „małe cudeńka”. Na dzisiejszą gościnę, przygotowałam kartkę do aktualnej mapki kartkowej, w której postanowiłam wykorzystać swoją nagrodę... :) Serdecznie za nią dziękuję oraz za zaproszenie na gościnne występy! :)
Pozdrawiam :)
eMKa


A oto nasza mapka





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz