niedziela, 1 lipca 2018

Wyzwanie lipcowe / July challenge

Zapraszamy do zabawy z nową mapką.
We invite you to join our new sketch challenge.

Można ją obracać, odbijać lustrzanie. 
Forma pracy dowolna: kartka, tag, okładka notesu/albumu, kalendarza, LO, artjournal.
 You can feel free to turn or mirror the sketch.
You can create any type of artwork: a card, tag, notebook/album, calendar, LO, artjournal.


Zasady wyzwania znajdując się tutaj.
Narzędzie do linkowania prac jest na końcu posta.
Challenge rules can be found here.
The linking tool in at the end of the post.

Pracę moża zgłaszać do 26 lipca 2018 r.
The deadline is 26 July 2018.


Czas na naszą mapkę:
Time for our sketch:


A tak poradziły sobie dziewczyny z naszego DT:
Here are inspirations from our Design Team:

Bianka:


Karteluszki Reni:


Origata:


Karola:


Crea Diva:


Eti:


Tilia:


oraz Agnieszka chanya13:


Zainspirowani?
Do you feel inspired?

To zapraszam do zabawy.
Then join our challenge.

Baner do zamieszczenia na blogu:
Banner to be posted on the blog:


Sponsorem tego wyzwania jest...
The sponsor of our challenge is ...


Pozdrawiam
Greetings





10 komentarzy:

  1. super mapka, postaram się wziąć udział, świetne inspiracje, pozdrawiam całe dt

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne inspiracyjne prace :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy jeszcze można się zgłaszać, bo dopiero teraz zobaczyłam.
    Jeśli tak to zacznę coś robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem nowa w tej dziedzinie, stawiam moje pierwsze kroki

      Usuń
    2. Oczywiście, że możesz...do 26 lipca czekamy na Ciebie. Wyzwanie jest świeżutki, bo wczoraj ruszyło ;)

      Usuń
  4. cudne prace DT oraz mapka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :/ praca z postem trochę więcej czasu mi zajęła niż zakładałam i nie wyrobiłam się z dodaniem mojego albumu... trudno...
    ale i tak zapraszam chociaż do odwiedzin :) https://loosinspiration.blogspot.com/2018/07/chrzest-swiety-pamiatkowy-album.html Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń