poniedziałek, 23 listopada 2020

Wyzwanie listopadowe - Agnieszka

 Dzień dobry!

     Wszędzie w sieci można zobaczyć prace świąteczne a ja przygotowałam dla Was dziś kartkę imieninowo urodzinową.  Więcej o wyzwaniu [TUTAJ ]. Nie umiem łączyć na jednej pracy różnych kolekcji, tutaj właśnie tak zrobiłam i to jest mój pierwszy raz. Pewnie dlatego, że mają zbliżone do siebie kolory i wiedziałam, że nie będzie tego widać. 


      Tło mojej kartki pochodzi z kolekcji Spring Blossoms  a pozostałe użyte papiery z kolekcji Aurora 

Obie te kolekcje są naszego sponsora konkursu firmy Altair Art. Foamiranowe kwiaty zrobiłam sama.

A tak wygląda przygotowana na dzisiejsze spotkanie karteczka:












Tak wygląda mapka w tym miesiącu.

Nasz sponsor
I nagroda
Jeśli macie ochotę przyłaczyć się do zabawy to zapraszam. Zostało jeszcze 3 dni.


Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz